I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Samtale med Grete

>Da har jeg hatt en laang samtale med den 3. kontakten min, Grete. Om alt og ingenting. Hun er bare utrolig koselig.
Hun har understrekt det Elin har sagt, mindre skading ellers får jeg ikke være her og må på en avdeling med «høyere omsorgsnivå» altså post 7 eller Brøset. No thanks. Jeg klarer på ingen måte å ta innover meg at jeg er så syk at jeg kvalifiserer for BRØSET. Elin sier at post 6 har vært prøvd, men hallo? Det var jo for faen ikke mitt valg å dra derfra, jeg ble tvunget inn i noe jeg ikke ville… Og nå har jeg trusselen om post 7 og Brøset over meg. Hurra for norsk helsevesen?
Bare tanken på det gjør meg kvalm og får lyst til å skade meg, men jeg kan ikke. KAN virkelig ikke. Jeg har det fint her på Nidaros DPS, greie kontakter og et okei rom. Det vil jeg ikke miste…

Slik det er nå får jeg kun dra ut det som er avtalt og står på ukeplanen, ingen spontane påfunn.

Jaja…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

