I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Jepp, det må være sånn? Sånn som barn oppfatter det… Hadde det ennå vært så vell om jeg kunne oppfattet kaloriene på samme måte.
Kalorier er over alt, noen ganger blir jeg faktisk så paranoid at jeg tror de befiner seg i lufta rundt meg, særlig i området omkring McDonalds.

Vel, dagen i dag har hatt sitt faste kalori inntak, og Nidaros gjengen syns jeg er kjempe flink som løper opp og ned trappene til kantina. Inni meg føles det ikke fullt så bra. Syns ikke jeg gjør stort annet en å løpe opp trappa for å knaske knekkebrød.

I går var jeg på vanngym med Christine, godkjent trim med høygravid kvinne. I dag, blir det strikking av genser og tøffler forran «sex and the city» på flatskjermen. Jeg liker virkelig rommene her…

Og til jeg skriver neste gang, take care 😛

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

