I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Vil bare informere…

>til dere anonyme.
Jeg vet ikke helt hensikten deres med å slenge dritt i bloggen min. Men det er bare dere selv som framstår som usaklige og barnslige.
Kanskje på tide å finne seg noe annet å drive med?

Comments on: ">Vil bare informere…" (8)

  1. >uff. hvorfor skal folk gjøre noe sånt da?

  2. >det lurer æ også på….

  3. >Si jo alt om dæm at dæm e så feig at dæm skriv anonymt å da.. Ikke nå å bry sæ om Tine. Bare overse dæm. E jo bare dæm som fremstår som idiota uansett.

  4. >du må forandre linken til bloggen min.

  5. >hvilken link ska æ bruke kine? eva: Æ veit, si litt om dem! Kunna i allefall vært såpass at dæm brukt navn når dem ska sleng dritt

  6. >Ja det er en del drittkommentarer ute å går på bloggene for tia! Snakk om lowlife! Stå på 🙂

  7. >Var noen på min blogg som dreiv å slengte dritt også. skjønner ikke vitsen jeg.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

