I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>totalt asosial

>Ja, en god beskrivelse på meg i dag, for jeg har ikke orka noen ting. Bare sittet på rommet med PC og knapt svart på en eneste mld. Er utrolig sliten for tida. Kansje ikke så rart…
Har mye tanker om selvskading, men har klart å la være å kutte ganske lenge nå! Er i grunnen litt stolt av meg selv! Og maten går sånn tålelig greit, personalet er flinke til å spise sammen meg, så da går det okei. Blir ikke overlatt til meg selv og maten liksom…

Comments on: ">totalt asosial" (1)

  1. >Ikke rart du er sliten da……med tanke på hb og mat å sånn :(Håper du får en bedre år i 2009 :)*GOD JUL*

Legg igjen en kommentar