I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Uflaks….

>

Det er tjuende desember – idag!
Idag er det tjuende desember!
Alle nissunger må opp og stå – ut og gå,
det er tjuende desember idag!

Nisseløftet: Vi nisser, vi nisser,
vi gjør så godt vi kan!
Morgennissenusset!

Det er tjuende desember – idag!
Idag er det tjuende desember!
Alle nissunger må – åpne lukene nå,
det er tjuende desember idag!
____________________________________________

Og den 20. desember 2008 kommer jeg ikke til å huske som noen hurra dag i allefall. Dagen startet med at jeg ble jagd opp til frokost, og frokosten var STENGT. Så fornuftig som jeg da faktisk var ba jeg om å få noen knekkebrød som frokost. Håpet å kunne innta dem stille og rolig på rommet, men det var desverre for mye å håpe på. Jeg måtte spise på spiserommet, og fikk heller ikke spise i fred, mye styr og resultatet ble selvfølgelig at den frokosten MÅTTE opp. Og i dag var selvfølgelig en av de dagene det var vrangt og vanskelig å få returnert frokosten. Så med god hjelp fra tannbørsten fikk jeg returnert frokosten, men så skjedde det ulykksalige. Det svakeste leddet på tannbørsten KNAKK, og svupp så var tannbørsten vekke.
Fikk en smule panikk og prøvde å forklare personalet lett usammenhengende hva som hadde skjedd, og at jeg hadde en 3/4 tannbørste i magen. Og når det faktisk gikk opp for dem fikk de da somlet seg til å ringt legen, som igjen ringte kirurgisk avdeling og fikk sendt meg ned på sykehuset, hvor jeg er nå.

Og gjett hva?? Jeg faster, og har noe så innmari lyst på alt som kan finnes av mat. Får noen små tilmålte slurker med saft innimellom, men det er også alt. Også jeg som blir sååå tørr i kjeften av Nozinanen. Det føles som på grensen til tortur, og legen kom her og sa at det blir ikke gjort noe med før i morgen tidlig. Ei kom å skremte vettet av meg å pratet om MANDAG, men krysser fingrene for i morgen tidlig…

Eva har vært på besøk i kveld, så det har jo gjort det litt mindre uutholdelig. Vi har tatt bilder av alle de skummle nissene som henger rundt på juletreet, og ikke minst den superskumle SNØMANNEN! hehe… skal be om siste dosen Nozinan og prøve å sove nå tror jeg!

Comments on: ">Uflaks…." (4)

  1. >Har forandret på linken min. så du må rette den opp. klem

  2. >Men hva gjør de med det, blir det ikke å vente å se til den kommer ut "andre veien"????Ekkelt da.Skikkelig uheldig du :(Hvilken avd ligger du på??Håper de tar vare på deg da…..IKKE gøy med sykehus *skrive under på*Var selv innlagt på intensiv overvåkning fra tirs-onsdag etter intox 😦 Ikke noe gøy nei.Sendte deg forresten en mail her en dag, men vet ikke om du fikk den? (eller om du bare ikke ville svare?).Men er du på nettby???(isåfall, hva er nicket ditt der?)

  3. >Oi shit!! KNAKK den?? Skummelt da.. :/

  4. >vel….som man reder ligger man

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

