I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Begredelig dag…

>Rett og slett… Det er det eneste jeg har å si om den dagen her! Man kan i allefall ikke tilegne den mye positivt…
Ble revet ut av senga for å spise frokost, noe som jo ikke er overhyggelig, men okei… Etter frokost ble jeg fortalt at jeg skulle ha samtale. «Samtale?» spør jeg. Med hvem, hva, hvor, hvorfor? Når Tove fra PART var her skulle jeg jo EGENTLIG ha samtale med Claes, men da skulle han plutselig ikke ha samtale likevel. Har jo hele tiden sagt at jeg vil ha med Tove eller Vidar i samtalene siden han ikke har vært spesielt hyggelig til meg. Og Vidar var jo her i går og fortalte at han drev å prøvde å ordne et møte med Østmarka, Leistad og at det var viktig at Tone Dorthe er med (altså fastlegen min) men nei. Iflg Claes så har HAN tatt initiativ til dette møtet, og Tone Dorthe skal IKKE være med, for hun har angivelig ikke noe der å gjøre, og heller ikke noe med meg å gjøre?

Claes sa at på mandagen må jeg enten på Leistad eller ta OD sånn at jeg havner på medisinsk avdeling. Hva faen slags lege er det som sier sånt til en pasient?

Comments on: ">Begredelig dag…" (6)

  1. >Hva mener du med OD?(Vet. Dumt spørsmål, men jeg vet ikke hva det betyr.)

  2. >OD = OverDose… ikke dumt sp.mål sjø 🙂 by the way, kan jeg få tilgang til bloggen/profilen din?

  3. >Herregud! For en legeidot av en fyr!

  4. >rimelig legeidiot jah… har du møtt han du også?

  5. >Tror ikke det. Hvor jobber han?

  6. >han jobber på akuttpost A4… men tusler vel over hele Østmarka?

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

