I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Julegave ønsker…

>Julegaver, og stress. Sjøl er jeg heldig og ha alt sammen i boks… Snart i allefall, er faktisk rimelig imponert over meg selv i år!! Når jeg har surfet rundt på nettbutikker har jeg jo kommet over en del fiiine ting jeg kunne tenkt meg da…
Denne jakken fra Mercy feks… Eller denne utrolig fine Hell Bunny jakken…

Hellbunny Jakke Kan jeg ikke bare bli rik? 🙂 https://i0.wp.com/riffraff-shop.no/components/com_virtuemart/shop_image/product/0b4a26ddbf1ff0b61e09a23c5af10518.jpg også en fantastisk morsom genser… Igjen, jeg vil bli rik, berømt og alt det der på engang. 😛 Har sendt en laang mail til mamma med linker til alt jeg ønsker meg, men det er nok en smule opptimisktisk å håpe på mer en et klesplagg, i høyden 2 og noen accessories.

Bye bye kitty zipJeg bare elsker jakker med ører 🙂 denne har dem forhåpentligvis på Ragnaråkk her i Trondheim, så får se å skaffe meg litt utgang sånn at jeg kan ta en tur til byen å få shoppa litt der… 🙂

Evil fary hood Sånn vil jeg også ha… Vil vel egentlig ha alt jeg ikke kan få for øyeblikket 😛 haha

Konklusjon…

Jeg må egentlig vinne i lotto, eller robbe en bank… 😛


Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

