I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Tante Tine

>

Tante Tine er alltid ute i siste liten, eller ute i veeeeeldig god tid… Idag var det først nevnte… Og det gjalds bursdaggaver til de skjønne niesene i Oslo. Stakar nevø Filip venter ennå på bursdaggave. Ordtaket «den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves» bør forhåpentligvis være tilfelle.
I allefall gikk det opp for meg i dag, at både Ida og Andreas HAR hatt bursdag og Ellens bursdag er i dag. Så det ble haste handel på solsiden. Andreas stakkar ble glemt i min iver over fine kjoler og små søte bikiner på H&M. Nå hadde kansje ikke Andreas blitt overbegeistret over en bikini eller glitrende strandveske, dog heller ikke en maskulin t-skjorte med dødningehode fra Carlings som hadde vært mitt selvfølge valg.

Jeg får heller tenke ut en litt mer intelektuell gave til Andreas i løpet av sommeren, Ellen og Ida får tross alt gavene sine bare noen dager etter tida. Kansje i løpet av vinteren eller jul en gang? Hvis jeg ikke husker helt feil er det ikke så lenge siden jeg adresserte en pakke med julegaver i retning Lillestrøm…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

